Regional lederkonferanse - Innlandet

Skolelederforbundet
Lakkegt 23, OSLO

Om arrangementet

IKKE bruk knappen over for påmelding

Påmelding kan kun gjøres via denne linken:

MELD DEG PÅ HER

Skolelederforbundet i Innlandet har gleden av å invitere til lederkonferanse, der vi   byr på gode foredragsholdere, diskusjoner og aktuelle problemstillinger

Regional lederkonferanse  27. – 28. oktober, Victoria hotell Hamar

Vi løfter skoleeier og skoleleders rammer og ansvar i digitaliseringen!

Dag 1:   27. oktober setter vi søkelyset på digitalisering i skolen med temaet  «Skoleledelse i en digital tid»  v/ foredragsholder Elisabeth Rudi Lund ,  fra Apple.   Mona Søbyskogen, nestleder i Skolelederforbundet vil deretter lede en dialog med skolesjefene i Lillehammer, Ringsaker og Stange kommune, der de deler sine erfaringer.

Dagen er åpen og gratis for alle interesserte. Inviter gjerne med en kollega eller tre.

Dag 2: 28. oktober  er  temaet  «Rammeverk og handlingsrom for god ledelse i skole»  v/forhandlingsleder og juridisk rådgiver Hilde Pettersen og Mona Søbyskogen.

Dagen vil ha et todelt tema, forbundets forskning på godt leder- og medarbeiderskap og forhold rundt ledere som tillitsvalgt.

Denne dagen er forbeholdt medlemmer  i Skolelederforbundet.  Tillitsvalgte, forhandlere og lokallagstyrene oppfordres til å delta.